27 oktober 2012

Geweldige Beurs en een kaartje van Mo Manning





*
Allereerst een hartelijk welkom voor de nieuwe volgsters op mijn blog!!
Dames, ik hoop dat jullie het leuk vinden hier bij mij 'op bezoek'.
Mocht je de foto's wat groter willen bekijken, 
dan kun je op de foto dubbelklikken en dan opent hij in
een ander scherm!

*
Nou, wat was het weer een geweldige dag op de Hobbybeurs
te Harderwijk! Het is altijd zo gezellig met al die 
enthousiaste creatieve mensen.
Het leuke is dat je ook na een paar keer
bekenden tegenkomt, zeg maar
'vaste klanten' en dat is ongelooflijk leuk!

*
Gerda zorgt altijd heel goed voor alle medewerkers 
en er ligt zo veel overal dat je wel drie keer langs de tafels kunt
lopen voordat je alles goed hebt kunnen bekijken!
Ik was van plan om foto's te maken, maar helaas/ gelukkig
was het daar te druk voor. Jammer.

*
Het kaartje voor vandaag is een Craftcardstock kaartje met een
stempel van Mo Manning van Penny Black.
Dit schattige meisje is een 
clingstamp van Mo Manning van Penny Black.
Als je op de link klikt kun je 
de stempel met nummer vinden.
Het kaartje is gemaakt van Craftcardstock, 
met designpapier van Magnolia ( kleine vierkante vellen van 6"X 6")
Het afdrukje is ingekleurd met Distress Ink en 
afgewerkt met metalen hoekjes.
Rood geblokt lint (Gingham ribbon) met parelbrad
 en wat Distress Ink voor de randjes van de kaart.
Dames het is Walnut Stain voor de randen.
Vrij rustige kaart, maar wat een schatje!

*
Zo, na het bijkomen ga ik nog even wat freubelen, 
want na de fantastische demo's van vandaag van Marjan van de Wiel 
en Petra van de Zee heb ik natuurlijk weer zin!! ha, ha.

groetjes,

Marjolein 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten