30 januari 2013

CaS: Hero Arts met Clear embossing op zwart !


Eerst wil ik iedereen die 
een reactie achterlaat heel,
heel erg bedanken!!
Dat is zo ontzettend leuk!

Even iets heel anders dan Magnoliaatjes.
Ik heb een stempel van Hero Arts
 met Clear embossingpoeder en Versamark 
op zwart Bazill papier gestempeld.
Toen met witte inkt in de bloemen gewreven.
Met een tissue de inkt er weer vanaf gewreven.

De tekst heb ik 'offset' gestempeld.
Iets verschoven over elkaar heen gestempeld.
Organzalintje en wat 3D tape voor de onderste
bloem, dit om wat meer diepte te creëren
en de bling is om wat meer 'leven'/contrast
aan deze kaart te geven.

Ook aan de binnenkant heb ik dezelfde 
bloemen met zwarte inkt gestempeld.
Ik heb nog even getwijfeld met knalroze/
fuchsia kleurige inkt en lint,
maar ik wilde nu een rustige 
strakke kaart maken.

De hartjes van de bloemen heb ik met 
Stickles glitterlijm bewerkt.
Natuurlijk hadden de bloemen ook
ingekleurd kunnen worden,
maar ik vond dit strakke zwart/wit juist wel leuk
...For a change...





Op de foto hieronder is goed te zien dat
de bling uit geoliede plakstrass bestaat!



Het was wel heel erg lastig fotograferen!
Vandaar dat er zoveel foto's in deze post zitten.

Dit was wel heel erg leuk om te doen
en ik kan me voorstellen dat dit ook 
heel leuk is met een kleur op bijv. wit papier.

Groetjes,

Marjolein 





7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart en ja zeker heel wat anders maar zeker voor herhaling hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein,
    Via via op je blog terechtgekomen.
    Je blog is ziet er mooi en overzichtelijk uit en je maakt prachtige creaties. Om niks van dit moois te hoeven missen ben ik volger bij je geworden.
    Tot blogs!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan....mooie bloem ook!
    Je wilde er een strakke rustige kaart van maken en dat is je uitstekend gelukt!

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marjolein, ik heb deze kaart zaterdag op de beurs gezien en ik vind hem prachtig. Erg mooi zeg, het embossen op zwart papier.

    BeantwoordenVerwijderen