13 januari 2013

Inspirerende demo van Petra van der Zee




Deze kaart heb ik onlangs al een keer 
laten zien, maar het ik ben vergeten
erbij te vermelden dat deze kaart wel
bij Gerda's Hobbyshop vandaan komt,
maar dat deze gemaakt is door Petra van der Zee.
Zij stond gisteren bij Gerda in haar winkel
en had weer prachtige creaties meegenomen.

Dit keer had ze vooral veel 'ooh's' en 'aah's' '
voor haar gebruik met snijmallen.
Verschillende mallen van merken zoals 
Joy!crafts ' Noordesign' en 'Vintage',
Marianne Design,
Leane Creatief 
Cheery Lynn 
en Spellbinders 'Nestabilities'
sierden de prachtige kaarten.

Wat vooral opviel,
was dat door het gebruik van een
een prachtige mal
het 3D plaatje of stempelafdrukje
veel mooier uitkwam.

Petra liet ook zien hoe ze bij deze mal
 

in combinatie met deze mal


de hoeken kon vergroten!!
Dit had ik nog niet eerder gezien,
maar dit gaf zo'n prachtig resultaat
dat ik dit beslist nog ga proberen!

Petra, het was weer een geweldige demo
en bedankt voor alle inspiratie!

Ik hoop vandaag nog een
eigen creatie te kunnen laten zien,
maar ben nog hard bezig om 
de laatste details goed te krijgen.
:-)
Het is een Magnolia afdruk
met een stempel uit de 'With Love' collectie.

Groetjes,

Marjolein 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten