17 januari 2013

Nieuw Pionpapier binnenkort en...bijzondere kaarten van een vriendin!






Binnenkort komt er weer een prachtige nieuwe
serie Pion Design papier!
Op hun blog http://blog.piondesign.se/ kun je
al wat 'sneakpreviews' bekijken
en die zijn weer veelbelovend...
:-)
Gerda vertelde dat ze ze 
al heel binnenkort weer in 
haar winkel heeft liggen.
Dus hou haar website goed
in de gaten of loop geregeld 
even bij haar naar binnen!

Nu even heel iets anders...
Ik heb een vriendin die zelf ook kaarten
maakt en deze kaarten vind ik zo leuk
dat ik ze even hier wil delen met jullie.
De eerste kaart is een heerlijk nostalgische 
felicitatie/feestkaart.
En zo te zien, smaakt de taart ze goed! :-)



Voor de volgende kaart heeft haar eigen dochter
model gestaan. 
Wel heeft ze het haar en de ogen aangepast,
zodat ze meer op een echt Staphorster meisje lijkt.
Ik vind deze kaart heel mooi en echt 'Hollands',
maar ook mooi CaS.
Toevallig houdt ze daar zelf ook van.
Ze komt zelf ook uit Staphorst en weet
als geen ander hoe de klederdracht er uit ziet.



De kaarten zijn te koop of te bestellen bij 
Voor de prijs hoef je het niet te laten,
want ze zijn maar een euro per stuk!
Het is een winkeltje dat niet elke dag geopend is,
maar ze verkopen er wel hele leuke brocante spulletjes
en beslist de moeite waard om even rond te neuzen.
Tussen de spulletjes zag ik ook producten liggen
van Clayre & Eef waar ik zelf een groot fan van ben!

We hebben gezellig thee gedronken uit echte Engelse porseleinen 
theekopjes en heerlijk bij kunnen kletsen.
Heel leuk, maar de tijd was zoals 
gewoonlijk weer te kort, ha, ha.

Ik ga nog even wat doen,
maar ik hoop gauw zelf
weer wat te kunnen laten zien.
Ben nog bezig met Copics en Distress Ink.
:-)

Groetjes,

Marjolein 


Ps. Nog een leuke reminder!
 Gerda organiseert een heuse 

'Ladies Night'

13 februari 2013
Van 19.00 tot 22.00!

Er komt ook een officiële 'dresscode' voor deze avond.
Het is de avond voor Valentijnsdag 
dus dit biedt natuurlijk
veel creatieve mogelijkheden.
Ik kan al wel vast verklappen dat ze
leuke acties zal hebben in haar winkel
en dat ik in de loop van de komende weken
af en toe wat  'sneakpreviews' mag laten zien!!
Ik hoop jullie daar allemaal te mogen ontmoeten!!
Dus dames.....

Save The Date!!





1 opmerking:

  1. Hi Marjolein!!! OoOh those are such gorgeous Pion papers .. I love the softness of those papers!! And those are such lovely projects you've shown also! :)

    Hope you are well!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen