3 januari 2013

Vintage verjaardagskaart








Vandaag ontving ik deze prachtige Vintage verjaardagskaart
van Gerda en Jacomien.
Op de foto's kunnen jullie ook goed zien 
wat een prachtige details er op zitten.
Bijv. de frame van de foto is een prachtige 
snijmal van Marianne Design, net als
de prachtige uitgestanste bloem met sierlijke
bladerenswirl.
Ook de bladmuziek met Happy Birthday 
vind ik geweldig.
De kleurencombinatie is erg warm gekozen
en de parelsplitpen op de dubbele strik mag er zijn!
Let ook eens op de parels linksboven...zijn deze parelbloemen
niet schitterend en stijlvol?
Net als het hartje linksonder in de hoek!

Jullie raden het vast al,
maar ook deze kaart staat bij ons
nu op de piano.
Wordt misschien toch tijd om een
echte vleugel aan te schaffen, ha, ha.
Daar passen meer kaarten op!

Ben nog bezig met eigen kaarten
en inkleurprojecten...
Hoop gauw wat meer te kunnen laten zien.
Gerda gaat in het vroege voorjaar weer
een nieuw Hobbymagazine uitgeven
en dit keer mocht ik ook iets maken
voor in dit schitterend blad!

Misschien mag ik jullie heel binnenkort een
sneakpreview laten zien....
......hoop ik......

Groetjes,

Marjolein 


1 opmerking:

  1. Happy New Year Marjolein! I hope you had a wonderful Holiday. Your card is just so sweet! A perfect Birthday card, love the layout.

    Much Love.

    BeantwoordenVerwijderen