10 februari 2013

Sneakpreview Ladies Night van Gerda's Hobbyshop 13 februari 2013


Even een snelle en kleine post vandaag.
Hier een sneakpreview van wat jullie kunnen
verwachten a.s. woensdagavond
bij Gerda's Hobbyshop op de 
Ladies Night!

 Het belooft een hele gezellige avond te worden!
Check de site van Gerda voor meer informatie.

Ik zal er zelf ook zijn en de Ebosser,
een elektrische stansmachine,
die avond demonstreren.
Er zullen lekkere hapjes en drankjes zijn,
en er zullen ook prijzen uitgereikt worden!
Hoe en wat staat op de website van Gerda vermeld.
Ik hoop jullie daar allemaal te kunnen ontmoeten.
Neem een vriend of vriendin mee of 
je zus, schoonzus, moeder of schoonmoeder
en maak er een gezellige en onvergetelijke avond van!

Ook zal ik op 2 maart een workshopdag houden.
's Ochtends gaan we met Copics aan de slag
en 's middags zal ik het werken met Derwent 
uitleggen en voordoen.

Mochten jullie belangstelling hebben,
er is nog plaats. Je kunt je hiervoor opgeven
bij Gerda in haar winkel.

Geef wel van te voren door of je een 
beginner bent of niet!
Ook vraag ik altijd of mensen 
eigen werk mee willen nemen!
Dan kan ik aan de hand van jullie eigen 
werk vertellen hoe en wat er verbeterd kan worden.
Verder werkt iedereen met zijn/ haar 
eigen Copics of Derwent potloden!

Groetjes,

Marjolein 

ps. Voor alle Magnolaliefhebbers.....
hebben jullie al gezien dat Gerda 
de nieuwste collectie  
'Little Easter Collection'
van Magnolia
 binnen heeft gekregen??
Zóóó ontzettend schattig!!
Kijk maar eens hieronder!


      


 





2 opmerkingen:

  1. Hi Marjolein! I hope you're doing very well! These are just so darling aren't they?!!! I love them!

    Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marjolein ben volger van je blog geworden ....kom regelmatig bij Gerda in de winkel als ik in putten ben woon zelf bij rotterdam....ja en wat de e-bosser betreft geweldig is hij hé.....
    fijn weekend Gerrie ..

    BeantwoordenVerwijderen