25 april 2013

CAS met Marianne Design: stempelen met Creatables!


Een CAS kaartje met de prachtige 
Creatables van Marianne Design.
Heel simpel en fris gehouden in 
wit, geel en groen.

Het DP is van een DCWV paperpad 'Springfling',
de bloemendiecuts heb ik zelf 
gemaakt van dit DP papier.

Heel handig als je een patroontje
 te 'druk' vindt.
Dan knip je gewoon 
alles los van elkaar en dan
kun je net zo lang schuiven
 totdat het naar je zin is.



Ook de envelop heb ik bewerkt.
Ik wilde zo graag iets 
van het kaartje terug laten komen
op de envelop....
dus toen ben ik gaan 
stempelen met de Creatable i.c.m.
Versamark inkt en Parelmoer embossingpoeder.

De Creatable heb ik helemaal 
beïnkt met Versamark
en toen met plakband vastgemaakt.
( de eindjes van een stukje
 aan elkaar vastmaken,
zodat je een soort armbandje krijgt.
Dit op mijn clearblok gedaan, 
Creatable erop en stempelen maar!


De swirls zijn van Rhonna F. 
en de inkt is van PTI.
Ook de binnenkant is bewerkt.
Hier heb ik bewust nog niets op gestempeld.

Zodra ik deze kaart wil geven
kan ik alsnog beslissen of ik iets
aan de binnenkant wil stempelen.


Hier nog even de achterkant.
Dit is het zelfde papier als van het stoeltje...


Hoekjes afgerond en zoals hier is te zien, 
heb ik een 'tentkaart' gemaakt.


Een leuk en vrolijk voorjaarssetje!


Het is wel heel iets anders 
dan de Magnoliakaarten,
maar ook dit vind ik 
erg leuk om te maken!

Helemaal als het met zulke
 mooie materialen kan!

Groetjes,

Marjolein 

6 opmerkingen:

  1. prachtige kaart en erg mooi zo alles bij elkaar, mooi frisse kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein, maar dit is gewoonweg PRACHTIG! Heerlijke kleuren en mooi materiaal. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan zeg!
    En dan ook het envelopje nog ....prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een hele mooie CAS kaart. Prachtig zoals je dit model hebt gemaakt en ook een lekkere frisse kleur groen/geel heb je gebruikt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf, Marjolein! Super mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, helemaal tot in de puntjes afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen