23 april 2013

Magnolia: Wild West Tilda gekleurd met Distress Ink


Een kaart met Tilda als Cowgirl,
gemaskeerd met een cactus
en een Wildwest stadje.

Ze staat er wel lekker stoer op
met haar frivole rode cowboylaarzen.
Zou wensen dat ik ze zelf had, ha, ha.


Hier is de hele kaart te zien.
Gestempeld met Staz'on Timber Brown
en ingekleurd met Distress Ink.

Een paar Doohickey's gebruikt
en een PATP van 
Martha Stewart om het kanten 
randje te maken.


Het afdrukje is met 3D tape opgeplakt,
doily erachter, wat bloemen 
en een kleine parelswirl.

Leuk detail is de kleine charm
in de vorm van een pistooltje.



De binnenkant is ook bewerkt met het 
prachtige papier van MME 'Miss Caroline',
wat papertape en alle randen 
met Distress Ink bewerkt.


Hier nog een foto van de achterkant.
Die kon ik natuurlijk niet overslaan. 
:-)


Al met al een vrolijke kaart geworden.


Het vergde wel de nodige uurtjes,
maar wel heel leuk om te doen.

Groetjes,

Marjolein 

6 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart, lekker vrolijk ook.
    erg mooie details ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat mooi, Marjolein! Een prachtige kaart; leuke papiertjes, super gave afdruk en die charm maakt het helemaal af. Toppertje, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjolein, wat een prachtige kaart!! Zooo mooi, wat een werk moet het zijn geweest!!
    Veel liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marjolein, dank je wel voor je leuke commentaar op mijn blog. Ik kom ook even bij jou neuzen natuurlijk.
    Ik zie veel moois! Zelf ben ik helemaal niet dol op Magnolia's, maar deze kaart vind ik echt super gedaan. Qua kleurwerk, indeling en detail echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt wild-west kaartje!
    Dat heb je wel leuk gedaan zeg!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen