19 april 2013

Pro-craf-ti-na-tion: Yep, that's me!


That's me!!!

Ik kwam deze omschrijving tegen en
ik herkende mezelf daarin!
Welke zichzelf respecterende 
freubelaar zal dit kunnen ontkennen?
:-)

Een nieuw werkwoord zou dan zijn...
'to procraftinate', 
ha, ha.

Want ik denk dat elke Creabea
van tijd tot tijd zich wel eens schuldig maakt
aan het eerst knutselen terwijl...

 de was moet worden gedaan 
(het is tenslotte maar één druk op de knop!)....

 er eten moet worden gekookt
(daarom hebben ze afhaalpizzeria's, 
cafetaria's en Chinees uitgevonden)...

er kinderen zijn die van school
moeten worden gehaald.
( gelukkig zijn die van mij al oud
genoeg om zelf naar huis te komen)

We zijn dus niet alleen creatief met papier,
maar ook met time management
en multitasken!

Dames, wat hebben we toch
een prachtig leven!
En als we dan als
kers op de taart ook 
nog leuke, lieve berichtjes
op ons blog ontvangen,
kan onze dag niet meer stuk!

Dus aan al die Creabea's,
geniet van vandaag en
maak nog iets moois!
(ook al gebeurt dit bij de meesten
's nachts in de kleine uurtjes, ha, ha)

Groetjes,

Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten