26 mei 2013

Eerste mini baby album af!


Het heeft even geduurd, 
maar eindelijk is het eerste mini album af!
Dit was een opdracht voor iemand
en ik heb gewacht totdat ze 
het cadeau hebben gedaan.


Natuurlijk laat ik niet de binnenkant zien,
want dat is toch privé.


Krijgen jullie toch een idee van hoe het album
er een ongeveer uitzag.
Elke bladzijde was van boven 'open'
waar ik grote uitgestanste Tim Holz labels 
met kant en knoopjes in geschoven heb.
Op deze labels zaten ook weer foto's op 
beide zijden.

Op sommige bladzijden heb ik een paar 
foto's als een mini-mini album op één bladzijde
gemaakt waardoor het aantal foto's wat 
uitgebreider kon zijn. :-)

De basis heb ik zelf gemaakt en heeft een soort
harmonica rug waardoor het niet uitmaakt hoe dik 
het album werd of de bladzijdes, want door 
de harmonica constructie gaf het album genoeg ruimte.

Basis van elke bladzijde heb ik beplakt met
Maja Vintage Summer paperpad.
Rustige natureltinten waardoor ik 
verschillende contrastkleuren kon gebruiken
met mijn embellies en bloemen.
De hoofdcontrastkleur was blauw,
maar dat hadden jullie natuurlijjk al 
in de gaten!!

Ze waren er erg blij mee!
Nog ééntje te gaan, die ik in een iets
strakkere stijl zal maken, want die mensen
waar het album aan gegeven gaat worden
hebben ook een iets 'strakkere' smaak, ha, ha.

Hieronder nog wat foto's van een verjaardagskaart
voor mijn zwager die jarig was afgelopen week.


Een paar simpele diecuts gebruikt,
de tekst heb ik met en labelwriter gedrukt, 
zijn naam natuurlijk afgeplakt,
bloemetje en een blingsteentje.
Een houtembossingmal gebruikt van PTI
en deze bewerkt met wat distress inkt.

Het geheel met 3D tape op de kaart geplakt
en klaar was mijn CAS mannenkaart.


Ik ga gauw weer aan het werk, 
want ik ben nog met een paar andere dingen 
bezig, waar ik erg veel zin in heb!
Hopelijk kan ik jullie dit ook binnenkort laten zien.

Enne....vergeet die 'Ladies Night' bij 
in Putten niet!!
A.s. woensdagavond van 
19.00 tot 22.00

Misschien kunnen we elkaar daar
dan ontmoeten!

Groetjes,

Marjolein 



6 opmerkingen:

  1. Wowwww Marjolein! This album looks sooooo FABULOUS & GORGEOUS! Whew! You put a LOT of work into each page .. and it's AMAZING!!!

    And also, that is such a beautiful card for your brother in law! Love the masculine feel of it!!!

    Hope you're enjoying your weekend!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een súper mooi album, zooo schattig! Om verliefd op te worden :)
    Hele fijne dag en veel liefs!! Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww...wat geweldig gemaakt zeg! Ziet er echt fantastisch uit.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige boekje en kaart erg mooi ook van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi boekje! Zo mooi gemaakt.
    Ook je kaart is prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's a beautiful album! and I love that card!! great designs on both wonderful projects.
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen