5 mei 2013

Kraftkaart: zelfgemaakte diecuts en frame van klei


Allereerst wil ik iedereen die een
berichtje achterlaat heel erg bedanken!
Erg leuk en gezellig!
En ook de nieuwe volgers van harte welkom!
Ik hoop dat jullie het de moeite waard zullen vinden!

Laatste kaart was 'One for the boys...'
Vandaag 'One for the girls....'
:-)

Een kraftkaart bewerkt met een MS randpons 
en het prachtige DP is van DCWV 'Springfling'.
De diecuts zijn zelf gemaakt en
het kleine frame van zelfdrogende ( Action) klei
is (weer) met een Creatable 
van MD gemaakt.


Een doily, geel lintje
 en een tekst van PTI.
De bling is grappig als klein accent.


Ook de binnenkant is met 
DP van DCWV gemaakt.
Klein houten hartje
en het vlindertje is met 
een MS pons gemaakt.

Hier is het frame van papier gemaakt.


Achterkant de restjes op verwerkt.
Op deze manier is er nog ruimte om 
er iets op te schrijven of een 
leuke stempel met 'Handmade by...'
o.i.d. bij te stempelen.



Een vrolijke kaart.
:-)


Groetjes,

Marjolein 




16 opmerkingen:

  1. Heel erg gave kaart! Wat mooi is dat zelfgemaakte frame van klei, je moet er maar opkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart, Marjolein, Gaaf dat zelfgemaakt frame, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het lijstje v klei is echt geweldig!! moet ik ook gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt net een echt fotolijstje....heel mooi gemaakt....je kaart is prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marjolein!!! OoOh this is so BEAUTIFUL!!! I love those little clay frames .. I've been making a lot of those things too. Addictive aren't they? haha!!! Very GORGEOUS creation once again! Hope you had a lovely weekend!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, Marjolein! Love the colors, the frame and all the lovely papers! So beautiful! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je frame mooi! En die bloem lijkt wel een rosie posievan PTI. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Marjolein! You are amazing! I love the dies you use and the way you put everything togethers so perfectly! Just beautiful! Love the white frame never would have thought to put that on the card.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Marjolein, ik vind je frame ZOOOO mooi. Het geeft je kaart een heel ander uiterlijk, heel luxe en stijlvol. Klasse hoor. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marjolein, thanks for your lovely comm on my card. The doily is a die from spellbinders.

    Spellbinders Nestabilities Decorative Elements Stately Circles.

    Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely work, such a gorgeous frame.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart!

    Heel mooi gedaan...
    Ik zou je graag een x willen mailen als dat kan ??

    Gr Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap hoor Marjolein jouw zelfgemaakt frame!
    Hele leuke kaarten maak je!
    Bedankt voor je bericht aan mijn adres en ja, ik had misschien beter een zonnige background gehad.:)
    Fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Marjolein , I just figured out how to translate your post. I never knew what you had to say before. Now I do …. I guess I was a bit slow with that. Thanks for always visiting my blog . Makes me happy when I see the piano. Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marjolein, dank je wel voor je berichtje op mijn blog! Ik was dus ff snel naar jou blog gehopt...en kwam de klei lijstjes tegen, ik heb ze ook gemaakt, maar wist niet meer waar ik het gezien had...bij jou dus!.....als ik mijn kaart laat zien, dan zet ik jou blogadres erbij;)
    groetjes
    Neline
    ps.....de mijnes (lijstje) is lang niet zo mooi als de jouwes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marjolein!
    Via Neline kwam ik dus op jou blog terecht, leuk!! Lekker creatief en afwisselend. Tof blog, en heb me dus bij de volgers aangesloten.
    Dus tot blogs dan maar he!

    BeantwoordenVerwijderen