3 juni 2013

Sweet Stuff bij Jacque!


Goedemorgen allemaal,

Het weekend is weer voorbij
en voor ons ligt een nieuwe week
met nieuwe mogelijkheden!
:-)

Bij Jacque's  kun je een geweldige
candy winnen, dus neem een kijkje
en doe mee.

Op de site van Gerda's Hobbyshop 
kun je vanaf vandaag de foto's
bewonderen van de demo
die Marjan van der Wiel
afgelopen zaterdag heeft gegeven.

Hieronder staan een paar Sneakpreviews
van wat kaarten die ze meegenomen had.
Om ze helemaal te kunnen bewonderen
kun je even naar de site van Gerda gaan.







Ze had weer schitterende Vintage kaarten
en cadeautjes gemaakt, 
die werkelijk oogstrelend zijn.

Een fijne dag gewenst!

Groetjes,

Marjolein 

6 opmerkingen:

  1. Oooh die zijn inderdaad erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat zijn ze schitterend Marjolein. Supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marjolein ik ben klei ornamentjes aan het maken maar vraag me af hoe jij ze zo mooi kunt maken. Heb je voor mij tips? Ik hoop dat je er een tutorial van wilt maken. Ik ben heel erg benieuwd en wacht het af. Groetjes Davien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my gosh these are gorgeous card! So much beautiful detail! Love the CWO post you have to the side of your blog. I know what you mean by getting some alone time in ,how nice that you both have something to work on! Get some rest! God Bless you and your family!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjolein, dat zijn inderdaad mooie kaarten en zo mooi bewerkt! Ik wil je nog graag bedanken voor de inspiratie die ik bij jou opdeed voor de mannenkaart met de fiets. Dat is nou zo fijn van het bloggen, toch. Tot blogs, groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous work, such pretty cards.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen