8 januari 2014

PTI - Love overflows.....


Eerst wil ik iedereen natuurlijk een heel gelukkig, 
gezond en creatief jaar toewensen!
Het blijft me toch elke keer verrassen 
door het bloggen zoveel leuke mensen te
kunnen ontmoeten!

Laten we elkaar ook dit jaar weer mogen inspireren
en onze grenzen opzoeken en verleggen!

Vandaag een CAS kaartje met PTI producten.
Onlangs gingen we op familiebezoek
in het zuiden en aangezien deze oom
ook jarig was geweest, wilde ik graag zelf 
een kaartje maken die past bij hun vriendelijkheid
en vrijgevigheid! We voelen ons er altijd meer
dan welkom en ik heb geleerd dat zoiets 
gekoesterd moet worden.

Dit is namelijk niet iets vanzelfsprekends!


Rustige kleuren, 
een mooie en treffende tekst....


....met aan de binnenkant
de gelukwensen
voor de jarige!


De opdrachten die ik voor Marianne Design
mocht doen heb ik afgelopen zaterdag weggebracht....
altijd spannend, maar daarover later dit jaar meer.

Al met al een hectische maand achter de rug,
gevuld met prachtige familiemomenten
en bezinningsmomenten.

De kinderen gaan weer naar school
en na deze week is ons leven
'back to normal'
:-)

Voor zover dat ooit al normaal was,
ha, ha.

Hopelijk kan ik weer gauw
mijn paperpads aaien en snuffelen
tussen al mijn verzamelde 
en eindeloze voorraad materialen
waarvan ik bij sommige dingen 
niet eens meer weet waarom ik 
bij aankoop dacht dat ik er 
echt niet zonder zou kunnen...

Dus ik zeg met enige optimisme,
tot gauw!

Groetjes,

Marjolein 

8 opmerkingen:

  1. Dag Marjolein, ook voor jouw de allerbeste wensen voor 2014. Ik kijk alvast erg uit naar wat jij dit jaar met ons gaat delen!
    Je CAS-kaartje is erg mooi en inderdaad een hele mooie tekst die erbij zit. Veel liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein! Wat een prachtige kaart! En wat bijzonder inderdaad, om zulke lieve familie te hebben!
    Ik wens jou ook een heel mooi, gelukkig en natuurlijk creatief 2014!!
    Fijne dag, liefs! Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Marjolein. Fijn dat je iemand hiermee blij kan maken en goede vrienden en familie moet je zeker koesteren.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart, Marjolein. Zulke momenten moet je zeker koesteren en zijn beslist een kaart waard!
    Ook voor jou natuurlijk nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou de beste wensen! Je kaart voor de familieden is prachtig, heel stijlvol en zeer attent! Dat verdienen ze ook, als ik het zo lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jou de beste wensen Marjolein.
    Je laat ons weer een prachtige creatie zien....heel erg mooi gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy New Year! Lol..what is normal! Love your PTI card. I really like the CAS style of this one. I also love your very fancy cards. This style is so different foe you but beautiful as well. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I have always thought there should be more stamps made just for hostess gifts - such as "thank you for your hospitality". I hadn't really looked at that PTI set but the sentiment about "feeling right at home" is lovely. I love the simple colors of your card - very elegant!

    BeantwoordenVerwijderen