22 september 2014

Oproep van Jolanda - Kaartje voor Anita's Verjaardag



Ja, ben er echt een hele tijd mee bezig geweest,
maar ik kreeg het niet voor elkaar om
dit plaatje in mijn sidebar te plaatsen. :-(
Dus plaats ik het nu maar in een berichtje.

Sorry, ik ben echt zo'n vrouw die
exemplarisch is voor de
'non-technical-woman'
ofwel de
 'niet-technische-vrouw'
ha, ha.

Anita heeft nogal wat meegemaakt
de afgelopen weken en haar verhalen
over haar zieke zoontje
raakten me diep.
Ook bij een andere blogster
namelijk Jolanda die daarom ook
een oproep plaatste op haar blog
om zoveel mogelijk kaarten naar Anita
op gestuurd te krijgen.
Heel leuk idee!

Vandaar dat ik hier graag
gehoor aan wil geven.
Morgen gaat mijn kaartje op de bus
en hopelijk zal deze op de 23e
bezorgd worden bij haar,
want dan is ze ook jarig.

Kan nog niet de kaart laten zien,
maar dat kan ook later deze week. :-)

Groetjes,

Marjolein 



source

Geen opmerkingen:

Een reactie posten