3 oktober 2014

Vandaag Sarah Kay in de hoofdrol


Het heeft wel even geduurd,
maar eindelijk weer heerlijk
kunnen kleuren met mijn Copics.


Heb deze leuke Sarah Kay uit de kast
gehaald en haar gebruikt voor een
kaart in zachte kleuren.

Haar kleren heb ik groen gemaakt,
want anders vond ik het iets te 'zoet' worden. :-)


De roosjes zijn eerst even aangestipt
met Wink of Stella Gold
en daarna met witte Gesso.


Het leuke hekje is een mal
van Nestabilities.
Het hekje kan ook echt open 
gezet worden, zo leuk!

De vlindertjes zijn gemaakt 
van papierklei van Martha Stewart
 en hier en daar 
een klein beetje roze Frantage 
en plakpareltjes.


Groetjes,

Marjolein 



6 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Marjolein. Leuk om weer eens zo"n Sarah Kay te zien. Het was mijn eerste stempel geloof ik die ik kocht. Eigenlijk moet je zoiets inderdaad weer eens pakken hé.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief en mooi kaartje, je kleurwerk is prachtig, mooie mallen en super de leuke roosjesrand,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart heb je gemaakt. Een lieverdje van een stempel en mooi ingekleurd. Blijft leuk de klei en de Frantage. Mooi ook, hoe je de bloemen hebt gedaan.

    Ik zag dat ik nog geen volger van je was. Uhhhmmm.... Ben ik gelijk van je geworden hoor!!! Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marjolein, mooi ingekleurd en de bloemenrand vind ik ook erg leuk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. An absolutely work of art! Your coloring is perfect. And the scene you have placed her in with the butterflies and the flowers and that delicate fence - lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful garden scene, and those gates are breathtaking! :)

    BeantwoordenVerwijderen